مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1397 ساعت 14:502018-09-04سياسي

شناسایی 313 کودک کار و خیابانی در کهگیلویه و بویراحمد


معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون 313 کودک کار و خیابانی در این استان شناسایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، سیدمحمدکاظم نظری در نشست کارگروه تخصصی اجتماعی استان با بیان اینکه، دور جدیدی از ساماندهی کودکان کار و خیابانی در استان آغاز شده بر لزوم بهره گیری از قانون و آیین نامه ساماندهی در خصوص کودکان خیابانی تاکید کرد .

وی با اشاره به اینکه، آیین نامه ساماندهی کودکان کار وخیابانی که بهزیستی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اختیار دارد مورد توجه قرار گیرد، افزود: در استان در حوزه کودکان خیابانی خوب عمل شده است و تاکنون 313 نفر ساماندهی شده اند .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شناسایی و احصاء کودکان کار و خیابانی در قالب یک برنامه ساماندهی تا قبل از مهرماه تاکید و اظهارکرد: برنامه ریزی لازم بعد از جمع آوری در رابطه با مشاوره، آموزش و حمایت های لازم در این خصوص از سوی دستگاه های متولی انجام شود .

نظری خاطرنشان کرد: در شرایطی که هزینه های افراد تحت حمایت نهادهای کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی چند برابر شده و همه افراد پشت نوبت این نهادها تحت پوشش قرار گرفته اند، دیگر لزومی ندارد که کودکان خیابانی که اکثرا از این خانواده ها هستند در چنین موقعیتی قرار گیرند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 313 کودک کار و خیابانی در کهگیلویه و بویراحمد

شناسایی 313 کودک کار و خیابانی در کهگیلویه و بویراحمد