مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1397 ساعت 12:202018-09-04فرهنگي

پویش انتخاب بهترین های دفاع مقدس


پویش انتخاب بهترین های دفاع مقدس با معرفی بهترین کتاب، بهترین نویسنده مرد و بهترین نویسنده زن همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

- با معرفی بهترین کتاب، بهترین نویسنده مرد و بهترین نویسنده زن همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، در این پویش مردمی، 15 عنوان کتاب برگزیده، 5 نویسنده مرد و 5 نویسنده زن در معرض آرای مردمی قرار می گیرند که در نهایت یک کتاب، یک نویسنده مرد و یک نویسنده زن به عنوان بهترین های دفاع مقدس انتخاب می شوند و در مراسمی که همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می شود از آن ها با اهدای تندیس ویژه، لوح جشنواره و جایزه نقدی تقدیر می شود.

عناوین 15 عنوان کتاب منتخب به این شرح است: دا ، دختر شینا ، آن بیست و سه نفر ، گلستان یازدهم ، بابانظر ، پایی که جا ماند ، کوچه نقاش ها ، همپای صاعقه ، شطرنج با ماشین قیامت ، خداحافظ سالار ، عصرهای کریسکان ، نورالدین پسر ایران ، همه سیزده سالگی ام ، در کمین گل سرخ و وقتی مهتاب گم شد .

همچنین 5 نویسنده مرد شامل: حبیب احمدزاده، احمد یوسف زاده، سیدقاسم یاحسینی، حمید حسام و گلعلی بابایی و 5 نویسنده زن شامل: بهناز ضرابی زاده، گلستان جعفریان، معصومه سپهری، مهناز فتاحی و راحله صبوری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش انتخاب بهترین های دفاع مقدس

پویش انتخاب بهترین های دفاع مقدس