مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1397 ساعت 01:552018-09-03حوادث

نبود آمار دقیق از تعداد معتادان در استان همدان


رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان با اشاره به نبود آمار دقیق از تعداد معتادان در استان، عنوان کرد: هنوز هیچگونه اقدامی برای آمارگیری میدانی معتادان صورت نگرفته است اما با اطمینان می توان گفت که در شیوع اعتیاد در استان شاهد کاهش چشمگیری بوده ایم.

- سرهنگ هادی قزوینه در گفت وگو با ایسنا در رابطه با گرایش معتادان به قرص های روانگردان، اظهارکرد: اینگونه از قرص ها زیاد مورد استقبال معتادان نیست اما قرص های آرام بخشی مانند ترامادون و متادون بسیار مورد استفاده قرارمی گیرد.

وی با تأکید بر اینکه تهدید جدی برای جوانان استفاده از ماده گُل است، افزود: در سال جاری سازمان مبارزه با موادمخدر موفق به کشف 460 کیلو ماده مخدر گل شده است.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان درباره سرانجام مواد کشف شده توسط این سازمان و تحویل آن به ناجا، تصریح کرد: ناجا، مواد مخدر سنتی مانند تریاک را به دلیل دارا بودن قابلیت دارویی به وزارت بهداشت و درمان تحویل می دهد و مواد صنعتی نیز که بهره برداری دارویی ندارند مانند شیشه، گل و حشیش در مناسبت های مختلف در طی مراسمی منهدم می شود.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان درارتباط با کشف مزرعه کشت گراس در ملایر، مطرح کرد: در این مزرعه بذر شاهدانه مورد کشت قرار می گرفت که با آگاهی سازمان مبارزه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود آمار دقیق از تعداد معتادان در استان همدان

نبود آمار دقیق از تعداد معتادان در استان همدان