مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 شهریور 1397 ساعت 14:502018-09-03سياسي

ارائه 470 مقاله در بیست و پنجمین سمینار شیمی تجزیه ایران


بیست وپنجمین سمینار شیمی تجزیه ایران به منظور ارائه دستاوردهای جدید پژوهشی در زمینه شیمی تجزیه با ارائه 470 مقاله در دانشگاه تبریز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالحسین ناصری، دبیر بیست و پنجمین سمینار شیمی تجزیه در تبریز اظهار کرد: این سمینار با همت دانشگاه تبریز و انجمن شیمی ایران و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حال برگزاری است، همچنین پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (RICeST) از این سمینار حمایت می کنند.

وی با اشاره به محورهای این سمینار، گفت: الکتروشیمی تجزیه ای، اسپکتروسکوپی تجزیه ای، کروماتوگرافی و روش های جداسازی، کمومتریکس، نانوشیمی، شیمی تجزیه و محیط زیست، شیمی تجزیه و آنالیز ترکیبات دارویی و غذایی، شیمی تجزیه و مدیریت و آنالیز پسماندها، شیمی تجزیه و صنایع شیمیایی و آنالیز ترکیبات طبیعی از جمله محورهای مورد بررسی در این سمینار است.

ناصری در خصوص اهداف برگزاری این سمینار، عنوان کرد: فراهم کردن زمینه ای جهت تبادل افکار بین پژوهشگران، ارائه دستاوردهای جدید پژوهشی در زمینه شیمی تجزیه و کمک به حل مشکلات و معضلات کشوری اهداف برگزاری این سمینار است.

وی از ارسال 490 مقاله به دبیرخانه سمینار شیمی تجزیه ایران خبر داد و افزود: 120 داور از سراسر کشور این مقالات را داوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 470 مقاله در بیست و پنجمین سمینار شیمی تجزیه ایران

ارائه 470 مقاله در بیست و پنجمین سمینار شیمی تجزیه ایران