مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 شهریور 1397 ساعت 12:052018-09-03سياسي

توسعه فرهنگ ایثار در کاهش مشکلات اجتماعی و اقتصادی جامعه مؤثر است


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت هم پشتوانه سیاست خارجی است و هم در کاهش مشکلات اجتماعی و اقتصادی جامعه مؤثر است.

- حجت الاسلام شهیدی شامگاه روز یکشنبه (11 شهریور) در نشست شورای اداری استان سیستان و بلوچستان که در ساختمان استانداری برگزار شد با اشاره به فداکاری ها و ایثارگری های خانواده معظم شهدا بیان کرد: در سطح کشور 8233 خانواده دو شهید، 639 خانواده سه شهید،106 خانواده چهار شهید و 41 خانواده پنج شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند که این فداکاری ها به 40 سالگی انقلاب اسلامی علی رغم توطئه ها و دشمنی ها منجر شده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد با اشاره به اجرای طرح سپاس و بیان خاطراتی از دیدارهای رییس جمهوری با ایثارگران گفت: مقام معظم رهبری دیدار و سپاسگزاری از ایثارگران را سفارش فرمودند و بر انعکاس این دیدارها برای حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید داشتند که در پی آن رییس جمهوری دیدار با ایثارگران را آغاز کردند که این دیدارها برکات زیادی داشته است.

وی توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را از وظایف اصلی بنیاد ذکر کرد و افزود: فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت عامل پیروزی کشور بوده است و جامعه ایثارگری این مسیر را با موفقیت طی کرده است و به اثبات رسانده است و همین فرهنگ عامل بقا و پیروزی کشور در آینده خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فرهنگ ایثار در کاهش مشکلات اجتماعی و اقتصادی جامعه مؤثر است

توسعه فرهنگ ایثار در کاهش مشکلات اجتماعی و اقتصادی جامعه مؤثر است