مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 شهریور 1397 ساعت 11:002018-09-03اقتصادي

پرداخت 27 هزار میلیارد ریال برای ساخت خانه زلزله زدگان توسط دولت


معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: دولت بیش از 27 هزار میلیارد ریال برای ساخت خانه های زلزله زدگان مصوب و پرداخت کرده، - هم چنین 30 هزار میلیارد ریال برای ساخت خانه ها و واحد های تجاری کرمانشاه اختصاص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا ، هادی درفشی در آیین تحویل مجتمع 50 واحدی خیرین مسکن ساز کاشان، اظهار کرد: حدود پنج میلیون و 500 هزار واحد مسکونی روستایی در کشور وجود دارد که تاکنون برای نزدیک به سه میلیون و 500 هزار واحد سند مالکیت صادر و تحویل شده است.

وی افزود: بنیاد مسکن مسئولیت ساخت 90 هزار واحد مسکونی را در 9 شهرستان آسیب دیده از زلزله بر عهده گرفت که 60 هزار واحد نیازمند بازسازی بود و از این تعداد 50 هزار واحد تکمیل شده است، امیدواریم تا پایان شهریور بازسازی 13 هزار واحد مسکونی مناطق زلزله زده روستایی پایان یابد.

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد: خیرین مسکن ساز، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز با همکاری سازمان بهزیستی، حساب 100 امام و کمیته امداد نهادهایی هستند که در حال ساخت مسکن خانواده های محروم در کشور هستند که 200 هزار واحد مسکونی از سال 84 تاکنون در نقاط مختلف کشور از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نوسازی، بازسازی و تحویل خانواده های محروم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 27 هزار میلیارد ریال برای ساخت خانه زلزله زدگان توسط دولت

پرداخت 27 هزار میلیارد ریال برای ساخت خانه زلزله زدگان توسط دولت