مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1397 ساعت 20:552018-09-02سياسي

رهنمودهای رهبر معظم انقلاب راهگشا و راهنمای حرکت دولت است


رییس جمهور در جلسه عصر یکشنبه هیات وزیران که ریاست آن را بر عهده داشت، ضمن تشکر از بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای دولت، - این رهنمودها را راهگشا و راهنمای حرکت دولت دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که دولت در وسط گود و خط مقدم حل مسایل و مشکلات است، توصیه ایشان به همه برای کمک به دولت در این مسئولیت خطیر را به عنوان پشتوانه ای ارزشمند برای دولت در انجام بهتر مسئولیت ها برشمرد.

وی در ادامه با یادآوری تاکیدات مقام معظم رهبری در افزایش ارتباط بین قوا برای هم افزایی و هماهنگی بیشتر و بهره گیری از ظرفیت خوب شورای عالی هماهنگی اقتصادی، این رهنمودها را از جمله رهنمودهای کارساز در مدیریت اقتصادی کشور برشمرد و ارشادات و حمایت های ایشان در مورد مصوبات این شورا را، کمک بسیار خوبی برای دولت دانست.

رییس جمهور اعضای دولت را به تلاش مضاعف برای اجرای کامل رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توصیه کرد و افزود: ضرورت دارد به گونه ای عمل شود که پس از مدت کوتاهی گزارش اقدامات خود را در اجرای این فرمایشات خدمت ایشان ارایه کنیم.

دکتر روحانی همچنین رهنمودهای مقام معظم رهبری درمدیریت اقتصادی ، واگذاری طرح های نیمه تمام ، توسعه خصوصی سازی و حمایت کامل از بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهنمودهای رهبر معظم انقلاب راهگشا و راهنمای حرکت دولت است

رهنمودهای رهبر معظم انقلاب راهگشا و راهنمای حرکت دولت است