مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1397 ساعت 20:262018-09-02سياسي

طرح راه اندازی پیام رسان های مالی و ارز دیجیتال در کمیسیون برنامه و بودجه رد شد


سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از رد طرح راه اندازی پیام رسان های مالی و ارز دیجیتال در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان و سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به ارائه گزارشی از جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش پرداخت و گفت: طرح راه اندازی و استفاد از پیام رسان های مالی و انعقاد پیمان های پولی دو و چند جانبه در تجارت خارجی به عنوان کمیسیون فرعی به کمیسیون برنامه و بودجه ارسال شده بود که طرح مذکور با حضور مسئولان ذی ربط در جلسه امروز کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: هیأت رییسه مجلس، ماده 5 این طرح را به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع داده بود که در این ماده آمده است به منظور تنوع بخشی و تسهیل ابزار ها و روش ها در پرداختی کشور، بانک مرکزی مؤظف است زمینه لازم برای راه اندازی انواع ارز های دیجیتال را با پشتوانه دولت و غیر دولتی فراهم کند؛ برای بررسی این ماده از بانک مرکزی، مرکز پژوهش ها از حوزه اقتصاد کلان و ابزار های نوین در جلسه کمیسیون حضور داشتند و توضیحات کاملی داده شد.

مفتح تصریح کرد: برای ورود به بررسی طرح ابتدا کلیات آن به بحث گذاشته شد که اعضای کمیسیون ایرادات متعددی به کلیات طرح پیام رسان های مالی گرفتند و به دنبال آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح راه اندازی پیام رسان های مالی و ارز دیجیتال در کمیسیون برنامه و بودجه رد شد

طرح راه اندازی پیام رسان های مالی و ارز دیجیتال در کمیسیون برنامه و بودجه رد شد