مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1397 ساعت 18:562018-09-02سياسي

رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) 2 در گلستان اجرا می شود


فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) 2 از نهم الی 29 شهریورماه جاری در این استان خبر داد.

- رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) 2 در گلستان اجرا می شود فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) 2 از نهم الی 29 شهریورماه جاری در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حسین معروفی ظهر امروز در نشست خبری با محوریت تشریح برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) در استان گلستان اظهار کرد: این رزمایش از نهم الی 29 شهریور ماه جاری طراحی شده است، آغاز این رزمایش با حضور گردان های بیت المقدس در سراسر استان ساعت 7 صبح روز سه شنبه با سخنرانی سردار نقدی انجام می شود.

وی تصریح کرد: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد (ص) در دوران پرافتخار دفاع مقدس انجام شد در آن شرایط سخت که نیاز به پشتوانه قوی و انسجام در درون جامعه داشتیم این رزمایش اقتدارآفرین انجام گرفت امسال نیز رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد (ص) دو در سراسر کشور انجام می شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ابراز کرد: جوانان و بسیجیان انقلابی در جنگ نابرابر دشمن کمر همت بستند تا از تمامیت ارضی کشور، ارزش های اسلامی، اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) 2 در گلستان اجرا می شود

رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) 2 در گلستان اجرا می شود