مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1397 ساعت 17:452018-09-02اقتصادي

حمل و نقل دریایی ایران و جمهوری آذربایجان توسعه می یابد


مدیرکل توافقنامه ها و توسعه بازار سازمان بنادر کشور از توسعه حمل و نقل دریایی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان خبر داد.

- مدیرکل توافقنامه ها و توسعه بازار سازمان بنادر کشور در آستارا: حمل و نقل دریایی ایران و جمهوری آذربایجان توسعه می یابد مدیرکل توافقنامه ها و توسعه بازار سازمان بنادر کشور از توسعه حمل و نقل دریایی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی اصل سعیدی پور ، در جریان سفر معاون وزیر حمل و نقل و مدیر عامل بنادر و دریانوردی جمهوری آذربایجان و هیأت همراه به جمهوری اسلامی ایران و بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی سفرهای مقامات عالی رتبه دو کشور و برگزاری اجلاس دوجانبه، مقدمات سفر مقامات بنادر و دریانوردی جمهوری آذربایجان به کشور فراهم شد.

وی با اشاره به این که پس از حدود سه ماه مذاکره، امروز شاهد این اتفاق مهم بودیم، ادامه داد: لحظاتی پیش طالع زیادف معاون وزیر حمل و نقل و مدیر عامل بنادر و دریانوردی جمهوری آذربایجان ، مفتون قربان عباس اف قائم مقام مدیر بنادر جمهوری آذربایجان و رافائل میرداداش میرغلام اف مشاور ارشد مدیر عامل بنادر جمهوری آذربایجان پس از عبور از مرز زمینی آستارا از غربی ترین بندر استان گیلان (آستارا) بازدید کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل و نقل دریایی ایران و جمهوری آذربایجان توسعه می یابد

حمل و نقل دریایی ایران و جمهوری آذربایجان توسعه می یابد