مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1397 ساعت 16:162018-09-02اقتصادي

ظن احتکار در محموله آلومینیوم کشف شده وجود دارد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با اشاره به کشف یک انبار دپوی آلومینیوم در استان گفت: ظن احتکار در محموله آلومینیوم کشف شده وجود دارد.

- محمدرضا حاجی پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: بازدید از انبارها، بررسی کارشناسی و تعیین میزان مصرف با موجودی انبارها یکی از وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت در بحث مقابله با احتکار است.

وی تصریح کرد: پرونده هایی که در خصوص احتکار تشکیل می شود در اداره تعزیرات حکومتی مورد بررسی قرار می گیرد و بعد از صدور رأی قطعی نظر نهایی در مورد احتکار بودن و جرائم آن بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار استان اعلام می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با بیان اینکه در مراحل ابتدایی کارشناسان وزن محموله کشف شده را بر اساس مشاهدات ظاهری اعلام می کنند، گفت: به طور مثال میزان آلومینیوم کشف شده در یکی از انبارها در ابتدا 2 هزار و 200 تن اعلام شد که با بررسی های ثانویه مشخص شد میزان آن یک هزار و 800 تن است.

حاجی پور با اشاره به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت در صورت کشف انبار احتکار  موضوع را جمع بندی و به اداره تعزیرات حکومتی گزارش می کند، بیان کرد: در بحث واحدهای تولیدی که موظف هستند میزان تولید را در سامانه بهین یاب اعلام کنند، سازمان صنعت، معدن و تجارت با در نظر گرفتن آیتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظن احتکار در محموله آلومینیوم کشف شده وجود دارد

ظن احتکار در محموله آلومینیوم کشف شده وجود دارد