مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1397 ساعت 12:252018-09-02سياسي

احکام و اسامی برخی از مفسدان اقتصادی در فارس


رییس کل دادگستری استان فارس اسامی و میزان محکومیت برخی افراد که به واسطه تخلفات اقتصادی در دادگاه های این استان محکوم شده اند را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی القاصی مهر یکشنبه 11 شهریور در یک کنفرانس خبری گفت: با توجه به اینکه شهروندان به این معترض هستند که چرا نام و محکومیت افراد مفسد اقتصادی اعلام نمی شود، تصمیم گرفته شده که براساس ماده 36 قانون مجازات اسلامی اعلام خواهد شد.

وی این اقدام را مبتنی بر قوانین موجود دانست و تاکید کرد: بخشی از جرائم امنیتی و اقتصادی است که اگر حکم قطعی بشود در بعضی موارد موظف هستیم که اسم افراد را هم اعلام کنیم.

القاصی با اشاره به تشکیل دادگاه های رسیدگی به مفاسد اقتصادی و پیش بینی کار به شکلی که سرعت بیشتر خواهد بود؛ گفت: در این دادگاه ها تعداد قضات سه نفر است که از نظر سابقه ی قضایی حداقل بیست سال سابقه داشته باشند.

رییس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه رسیدگی به فساد در دادگاه های ویژه ی جرائم اقتصادی به صورت علنی بوده و حضور مردم و خبرنگاران در این دادگاه آزاد است؛ گفت: رسیدگی عمدتا یک مرحله ای بوده و احکام این دادگاه ها قطعی است جز اعدام که قابل فرجام خواهی در دیوان است.

القاصی با بیان اینکه صلاحیت این دادگاه ها همه ی جرائم نیست، گفت: تنها جرائمی که در چهارچوب قانون مجازات اخلال گرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احکام و اسامی برخی از مفسدان اقتصادی در فارس

احکام و اسامی برخی از مفسدان اقتصادی در فارس