مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1397 ساعت 11:002018-09-02فرهنگي

اثر هیالورونای اسپرم در مراحل ابتدایی تکوین جنین


تحقیقات پروفسور علی فولادی بر روی نقش هیالورونای اسپرم و وزن مولکولی آن در ایجاد بلاستوسیت گوسفند، زنده مانی آن پس از انجماد و میزان بارداری و تولد زنده پس از انتقال جنین به رحم نشان داد قطعه هیالورونایی با وزن مولکولی بسیار کم اسپرم از مراحل ابتدایی .

- تحقیقات پروفسور علی فولادی بر روی "نقش هیالورونای اسپرم و وزن مولکولی آن در ایجاد بلاستوسیت گوسفند، زنده مانی آن پس از انجماد و میزان بارداری و تولد زنده پس از انتقال جنین به رحم" نشان داد قطعه هیالورونایی با وزن مولکولی بسیار کم اسپرم از مراحل ابتدایی تکوین جنین حمایت می کند.

این دانشمند از کشور انگلستان که موفق به دریافت جایزه بهترین پروژه در گروه بیوتکنولوژی جانوری نوزدهمین جشنواره بین المللی تحقیقیاتی رویان شده است، در گفت وگویی با ایسنا، درباره این پروژه تحقیقاتی توضیح داد: موضوع تحقیقی که من در 10 سال گذشته روی آن تمرکز کردم، درباره روش هایی است که کیفیت جنین ها را بهبود می بخشد.

وی ادامه داد: با استفاده از درمان هایی که در مراحل آزمایشگاهی روی جنین ها صورت می گیرد، جنین ها پس از انتقال به دریافت کنندگان از نظر ایجاد موفقیت آمیز حاملگی هم در انسان و هم در دام ها نتیجه بهتری خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر هیالورونای اسپرم در مراحل ابتدایی تکوین جنین

اثر هیالورونای اسپرم در مراحل ابتدایی تکوین جنین