مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1397 ساعت 10:112018-09-02سياسي

چشم چرانی «بیل کلینتون» در مراسم تشییع خواننده سیاه پوست


مراسم تشییع «آرتا فرانکلین» خواننده مشهور سیاه پوست در «دیترویت» با حاشیه هایی از قبیل چشم چرانی رییس جمهور اسبق آمریکا و دست درازی ناشایست اسقف حاضر در مراسم برگزار شد.

- چشم چرانی بیل کلینتون در مراسم تشییع خواننده سیاه پوست مراسم تشییع آرتا فرانکلین خواننده مشهور سیاه پوست در دیترویت با حاشیه هایی از قبیل چشم چرانی رییس جمهور اسبق آمریکا و دست درازی ناشایست اسقف حاضر در مراسم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حضور بیل کلینتون رییس جمهور اسبق آمریکا در مراسم تشییع یکی از خواننده های مطرح سیاه پوست این کشور، باز هم برای او که سابقه سیاهی در زمینه مسائل جنسی داشته، جنجال درست کرده است.

آرتا فرانکلین خواننده و ترانه سرای سیاه پوست و مشهور در سبک های موسیقی از قبیل: گاسپل که در مراسم تحلیف بیل کلینتون و باراک اوباما دو رییس جمهور دموکرات برنامه اجرا کرده بود، چندی قبل بر اثر ابتلا به بیماری و در سن 76 سالگی درگذشت.

کلینتون رییس جمهور سال های 1992 تا 2000 آمریکا در مراسم روز جمعه تشییع فرانکلین حضور یافت تا به او ادای احترام کند، اما چشم چرانی اش به یک دختر در این مراسم، برایش دردسرساز شد.

در بخشی از مراسم تشییع، آریانا گرانده خواننده و هنرپیشه 25 ساله برای ادای احترام به متوفی قطعه ای برای او خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم چرانی «بیل کلینتون» در مراسم تشییع خواننده سیاه پوست

چشم چرانی «بیل کلینتون» در مراسم تشییع خواننده سیاه پوست