مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1397 ساعت 16:452018-09-01اقتصادي

خوشه های فرش، مصرف کنندگان داخلی و خارجی را از مزایای فرش ارگانیک آگاه کنند


رییس اتحادیه صادرکنندگان فرش دستباف فارس با تقدیر از فعالیت های انجام شده در قالب پروژه های توسعه خوشه های فرش دستباف گفت: بافندگان و تولیدکنندگان فرش باید توسط خوشه ها با مزایای تولید فرش ارگانیک آشنا شوند و به سمت تولیدات سبز سوق پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، حمید ذوالانواری در گفت وگو با روابط عمومی دبیرخانه خوشه های فرش دستباف کشور، درباره بیست وهفتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران گفت: انتظار می رفت نمایشگاه امسال به دلیل افزایش نرخ ارز و به صرفه شدن صادرات، با دعوت و حضور تجار خارجی همراه باشد اما این اتفاق نیفتاد و استقبال صادرکنندگان و تجار از نمایشگاه به اندازه ای که انتظار داشتیم نبود.

وی تصریح کرد: باید اذعان کرد بازگشت تحریم های آمریکا بر بازار صادرات فرش ایرانی تاثیر منفی دارد و این نکته را می توان در نمایشگاه امسال حس کرد.

عضو هیات مدیره اتحادیه فرش ایران با بیان اینکه برای خنثی کردن اثر تحریم بر بازار فرش نیازمند کمک دستگاه های مسئول هستیم، افزود: دستگاه دیپلماسی کشور و سازمان هایی مثل گمرک و مالیات باید در شرایط کنونی به کمک این محصول ملی بیایند و موانع صادرات را تا حد امکان برطرف کنند.

وی با اشاره به اقداماتی که طی سال های اخیر برای ترویج تولید و تجارت فرش انجام شده است، افزود: یکی از این اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشه های فرش، مصرف کنندگان داخلی و خارجی را از مزایای فرش ارگانیک آگاه کنند

خوشه های فرش، مصرف کنندگان داخلی و خارجی را از مزایای فرش ارگانیک آگاه کنند