مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1397 ساعت 15:262018-09-01دانش

دانشجویان ورودی جدید دانشگاه تبریز ساکن خوابگاه نوساز می شوند


معاون دانشجویی دانشگاه تبریز گفت: امسال خوابگاه پسرانه 800 نفری در پردیس دانشگاه تبریز افتتاح می شود و دانشجویان ورودی جدید، می توانند سال تحصیلی جدید را در این خوابگاه سپری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین امام علی پور معاون دانشجویی دانشگاه تبریز گفت: امسال، خوابگاه 800 نفری در پردیس دانشگاه تبریز افتتاح می شود که دانشجویان ورودی جدید، می توانند سال تحصیلی جدید را در این خوابگاه سپری کنند.

وی افزود: تعمیرات خوابگاه های این دانشگاه نیز طبق سال های گذشته انجام شده است؛ اما بیشترین تعمیرات در خوابگاه دختران رشته های دکتری صورت گرفته است.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه رستوران مکمل این دانشگاه افتتاح شده است، تصریح کرد: این رستوران ها به صورت آزاد، اداره می شوند و کسانی که تمایلی به استفاده از سلف دانشگاه را ندارند، می توانند با یارانه دانشگاه از این رستوران ها خرید کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال دانشگاه 5 هزار تومان یارانه به غذای دانشجویان تخصیص داده است، افزود: بیش از 5 هزار تومان هزینه هر غذای دانشجویان را دانشگاه می پردازد و بقیه آن را خود دانشجو پرداخت می کند.

امام علی پور به صنعتی سازی سلف مرکزی دانشگاه با حمایت از صندوق رفاه خبر داد و افزود: وسایل و تجهیزات این اقدام خریداری شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان ورودی جدید دانشگاه تبریز ساکن خوابگاه نوساز می شوند

دانشجویان ورودی جدید دانشگاه تبریز ساکن خوابگاه نوساز می شوند