مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1397 ساعت 13:202018-09-01سياسي

حقوق بسیاری از کارگران شهرداری کرج 2 تا پنج ماه عقب افتاده است


نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا گفت: طبق قانون اعضای شورای شهر نباید وابستگان درجه یک خود را در شهرداری استخدام کنند اما اینها علاوه بر اینکه وابستگان درجه یک خود را به شهرداری آورده اند به آنان پست نیز داده اند و ادعا هم می کنند که در مسیر درست قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت ایسنا، عزیز اکبریان با اشاره به مشکلاتی که در شورای شهر کرج به وجود آمده است گفت: یکسال و 10 روز از تشکیل شورای پنجم می گذرد؛ شهرداری کرج در این مدت پنج ماه و نیم توسط شهردار و شش ماه و نیم هم توسط سرپرست اداره شده است که البته دو ماه از مدت حضور شهردار هم در حالت دعوا با شورای شهر گذشت.

اکبریان افزود: متأسفانه دو دستگی شدیدی در این شورا به وجود آمده است که ناشی از دخالت افرادی از کرج و تهران در شورای شهر کرج است و همین باعث از دست رفتن یکپارچگی شده است.

وی ادامه داد: من نمی خواهم از شورای چهارم بگویم اما آنها با وجود اینکه 21 نفر بودند دو دستگی نداشتند ولی این شورا 13 نفره است و چند دستگی در آن وجود دارد؛ اینگونه نمی شود و ممکن است موضوع به سمت انحلال و یا سلب عضویت پیش برود.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی از تشکیل جلسه هیئت حل اختلاف در صبح امروز برای بررسی عدم تشکل جلسات شورا خبر داد و گفت: در این جلسه مصوب شد که طی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق بسیاری از کارگران شهرداری کرج 2 تا پنج ماه عقب افتاده است

حقوق بسیاری از کارگران شهرداری کرج 2 تا پنج ماه عقب افتاده است