مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 شهریور 1397 ساعت 23:062018-08-30دانش

تحریم ها اهرم خوبی برای ارتباط صنعت با دانشگاه ها شدند


وزیر علوم با اشاره به ایجاد ارتباط بیشتر میان صنعت و دانشگاه های کشور گفت: تحریم های فعلی زمینه را فراهم و اهرمی را ایجاد کرده تا صنعت به استقبال از مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی اقدام کند و از این فرصت استفاده ببرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد منصور غلامی عصر امروز با حضور در دانشگاه بجنورد در میان اعضای هیات علمی این دانشگاه با اشاره به برنامه های پیشروی وزارت علوم اظهار کرد: ساماندهی آموزش عالی در برنامه ششم آمده و از سال 95 آغازشده که بایستی در خصوص ادامه کار واحدهایی که تعداد کمی اعضای هیات علمی و دانشجو دارند و همچنین میزان متقاضیان ورود به دانشگاه کاهش یافته تصمیم گیری شود.

وی از وجود 500 واحد پیام نور در سراسر کشور با این ویژگی خبر داد و افزود: کاهش تعداد دانشجو، عدم ضرورت در ادامه برنامه های کنونی، خارج شدن از اهداف اولیه و برنامه تعریف شده، منطقه جغرافیایی و مقطع تحصیلی از عمده مسائل این مراکز است که مقدمه جمع آوری و اجرای کاهش این واحدها در حال اجرا است.

وزیر علوم بخش دیگری از ساماندهی واحدهای دانشگاهی را در خصوص مراکز علمی کاربردی یادکرد و گفت: دستگاه های مختلف دولتی در کنار خود دانشگاه های علمی کاربردی ایجاد کرده بودند که باگذشت زمان از اهداف خود همچون ارتقا مهارت افراد شاغل در دستگاه، ماهر کردن افراد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم ها اهرم خوبی برای ارتباط صنعت با دانشگاه ها شدند

تحریم ها اهرم خوبی برای ارتباط صنعت با دانشگاه ها شدند