مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 شهریور 1397 ساعت 15:362018-08-30پزشكي

جوانان باهوش ایرانی برای ساختن وطن تلاش کنند


استاد ستاد دانشگاه علوم پزشکی ایران از جوانان کشورمان به عنوان جوانان باهوش نام برد و از آن خواست برای ساختن ایران بمانند و جذب دیگر کشور ها نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، مریم رزاقی آذر استاد ستاد دانشگاه علوم پزشکی ایران در مراسم جشن پنج سالگی طنز سیاسی دکتر سلام گفت: تشکر می کنم از حضار و برگزار کنندگان این جشن و امیدوارم همه سلامت باشند.

وی افزود: بنده به عنوان یک استاد دانشگاه می خواهم بگویم وطن داشتن یک نعمت است و این شما دانشجویان هستید که در هر رشته ای باید ایران را بسازید و به هیچ کس اتکا نداشته باشید.

رزاقی آذر افزود: ایران با هفت هزار قدمت دارای آب و هوای متنوع و ظرفیت های مختلفی است با این وجود باید هر روز پیشرفت کنیم و به کسی متکی نباشیم.

وی افزود: جوانان ایرانی هوش سرشاری دارند و در بخش های مختلف درخشیده اند با این وجود توصیه من این است که جوانان نباید جذب کشور های دیگر شوند و در ایران بمانند.

استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران خطاب به دانشجویان گفت: اگر کار برای خدا انجام دهید عبادت است و خداوند هم کمک می کند و به روزی هم برکت می دهد در هر حال اگر شما به سود کم رازی باشید خداوند هم آن را زیاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان باهوش ایرانی برای ساختن وطن تلاش کنند

جوانان باهوش ایرانی برای ساختن وطن تلاش کنند