مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 شهریور 1397 ساعت 09:552018-08-30اقتصادي

افزایش 770 تخت به ظرفیت اقامت گردشگری استان اصفهان


مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان در آیین افتتاح 16 طرح گردشگری در پهنه استان از افزایش 770 تخت به ظرفیت اقامت گردشگری استان اصفهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با افتتاح 193 طرح گردشگری در کشور، 16 طرح گردشگری نیز به صورت همزمان در استان اصفهان به بهره برداری رسید.

در آیین افتتاح طرح های گردشگری استان اصفهان، مدیرکل میراث فرهنگی استان تأکید کرد: در حال حاضر 350 طرح گردشگری در پهنه استان اصفهان با سرمایه بخش خصوصی با ارزش 10 هزار میلیارد ریال فعال است.

فریدون الهیاری افزود: امیدواریم از مجموع این طرح ها، 112 طرح نیز تا پایان سال 1397 به بهره برداری برسد.

الهیاری در رابطه با طرح های گردشگری که همزمان با هفته دولت در استان اصفهان به بهره برداری می رسند، گفت: امروز از 350 طرح گردشگری در کشور رونمایی شد که 16 طرح در استان اصفهان شامل اقامتگاه های سنتی، اقامتگاه های بوم گردی و مجتمع های گردشگری در شهرستانهای اصفهان، کاشان، فریدون شهر، فلاورجان و شاهین شهر به بهره برداری رسید.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان اصفهان درباره شاخص های اقتصادی و فرهنگی این طرح ها خاطرنشان کرد: طرح هایی که امروز به بهره برداری می رسند به ویژه در حوزه اقامتگاه های سنتی و بومگردی عمدتا اختصاص به مرمت و تغییر کاربری خانه های تاریخی در شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 770 تخت به ظرفیت اقامت گردشگری استان اصفهان

افزایش 770 تخت به ظرفیت اقامت گردشگری استان اصفهان