مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1397 ساعت 13:512018-08-29حوادث

جولان سرعت غیرمجاز در جاده های خوزستان در شرایط کمبود دوربین های کنترل


رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به کمبود دوربین های ثابت کنترل سرعت در جاده های خوزستان گفت: خوزستان کمترین تعداد دوربین های ثابت کنترل سرعت در جاده ها را نسبت به دیگر استان های کشور دارد.

- سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در کل کشور، خوزستان کمترین تعداد دوربین های ثابت کنترل سرعت را در جاده ها دارد و حتی استان های کوچک نیز بیشتر از استان خوزستان دوربین کنترل سرعت دارند.

وی با بیان اینکه در سراسر استان خوزستان تنها 12 دوربین ثابت کنترل سرعت در جاده ها و شریان های اصلی وجود دارد، تصریح کرد: دوربین های ثابت کنترل سرعت تنها در آزادراه های خلیج فارس و امید و در محور اهواز به اندیمشک قرار دارند.

رییس پلیس راه خوزستان بیان کرد: در جاده تهران به سمت مشهد تقریبا در هر 10 یا 20 کیلومتر یک دوربین ثابت کنترل سرعت وجود دارد در حالی که در خوزستان 16 هزار و 888 کیلومتر جاده داریم و تنها 12 دوربین ثابت کنترل سرعت وجود دارد.

وی با اشاره به اثرات کمبود دوربین در جاده ها، گفت: در حال حاضر یکی از علت های اصلی تصادفات خوزستان سرعت های غیرمجاز است.

اگر بتوانیم تعداد دوربین های کنترل سرعت را در جاده ها افزایش دهیم، هر دوربین می تواند به عنوان یک پلیس عمل کند و در پی آن سرعت در جاده ها کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان سرعت غیرمجاز در جاده های خوزستان در شرایط کمبود دوربین های کنترل

جولان سرعت غیرمجاز در جاده های خوزستان در شرایط کمبود دوربین های کنترل