مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1397 ساعت 11:262018-08-29سياسي

نخستین مدرسه تخصصی نهج البلاغه در اصفهان افتتاح شد


رییس مؤسسه نهج البلاغه از افتتاح نخستین مدرسه تخصصی نهج البلاغه در اصفهان خبر داد و گفت: این مدرسه در محل مدرسه «مریم بیگم» اصفهان همزمان با آغاز سال جدید تحصیلی حوزه های علمیه جهت آموزش به طلاب سطح 2 افتتاح می شود.

- رییس مؤسسه نهج البلاغه از افتتاح نخستین مدرسه تخصصی نهج البلاغه در اصفهان خبر داد و گفت: این مدرسه در محل مدرسه مریم بیگم اصفهان همزمان با آغاز سال جدید تحصیلی حوزه های علمیه جهت آموزش به طلاب سطح 2 افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی رهبر صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از افتتاح نخستین مدرسه تخصصی نهج البلاغه در اصفهان خبر داد و اظهار کرد:  این مدرسه در محل مدرسه مریم بیگم اصفهان همزمان با آغاز سال جدید تحصیلی حوزه های علمیه جهت آموزش به طلاب سطح 2 افتتاح می شود.

وی افزود: مدرسه تخصصی نهج البلاغه اصفهان با مشورت آیت الله حسین مظاهری زعیم حوزه علمیه اصفهان، آیت الله طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان و مجوز از حوزه علمیه قم افتتاح می شود.

رییس مؤسسه نهج البلاغه گفت: مؤسسه نهج البلاغه زیر نظر بنیاد بعثت با هدف ترویج آموزه های ارزشمند این کتاب در سطوح مختلف جامعه و همچنین برای همه جوامع بین المللی فعالیت خود را از سال 94 آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مدرسه تخصصی نهج البلاغه در اصفهان افتتاح شد

نخستین مدرسه تخصصی نهج البلاغه در اصفهان افتتاح شد