مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1397 ساعت 08:102018-08-29اقتصادي

بازار چین و جنوب شرق آسیا فرصتی بی نظیر برای فرش دستباف ایران


دبیر خوشه های فرش دستباف کشور از حضور دبیرخانه خوشه های فرش کشور در نمایشگاه صنایع کوچک در گوانگجو چین خبر داد و گفت: خوشه های فرش کشور در مهرماه سال جاری برای توسعه بازار فرش ایران در چین و شرق آسیا دراین نمایشگاه حضور خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، محمد امین دبیر خوشه های فرش کشور در نشست خبری در حاشیه بیست وهفتمین نمایشگاه بین المللی فرش گفت: سازمان صنایع کوچک از طریق شرکت های استانی خود، تلاش کرده تا در حد توان خود مشکلات هنر- صنعت فرش را حل کند و بر اساس این ظرفیت در طول سه سال تیم هایی را برای شناسایی و رفع مشکلات خوشه های فرش دستباف به خدمت می گیرد که غالبا پس از پایان سه سال نیز تیم توسعه به فعالیت خود در استان ها ادامه می دهند.

وی تصریح کرد: طی سال های گذشته 81 حلقه مفقوده در این خوشه ها در استان های مختلف شناسایی شده که تاکنون 25 مورد آنها برطرف شده که از جمله آنها ایجاد مرکز طراحی در استان خراسان رضوی، ایجاد صندوق خودیار یار زنان بافنده در کرمان، ایجاد بازارچه فرش و صنایع دستی در یاسوج، احیا نقوش فرش در استان گلستان و مرکز فرش ارگانیک در فارس را می توان نام برد.

دبیر خوشه های فرش و دستبافته های کشور خاطرنشان کرد: با اخذ نظر تجار و بازرگانان مطرح فرش، چین به عنوان مهمترین بازار خارجی فرش ایرانی در شرایط کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار چین و جنوب شرق آسیا فرصتی بی نظیر برای فرش دستباف ایران

بازار چین و جنوب شرق آسیا فرصتی بی نظیر برای فرش دستباف ایران