مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1397 ساعت 15:102018-08-28اقتصادي

برخورداری 89 درصدی روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از آب شرب


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از 1641 روستای استان 979 روستا با جمعیت 29 هزار و 600 نفر معادل 89 درصد جمعیت روستایی استان تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، فیض اله پاسره در جمع خبرنگاران افزود: از مجموع کل روستاهای استان تنها 722 روستا بالای 20 خانوار جمعیت دارند .

وی با اشاره به پروژه های هفته دولت اظهارکرد: 12 پروژه با اعتباری قریب به 80 هزارمیلیون ریال در هفته دولت کلنگ زنی و افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت سلامت آب، خاطرنشان کرد: بزرگترین و مجهزترین آزمایشگاه آب روستایی کشور با اعتبار 20میلیارد ریالی با قابلیت انجام آزمایش های میکروبی و شیمیایی و موضوعات تحقیقاتی راه اندازی و بهره برداری شد.

پاسره ضمن بیان اهمیت استفاده از تکنولوژی های روز برای افزایش سرعت و کیفیت ارائه خدمات، تصریح کرد: قرائت آنلاین قبوض، صدور و واریز وجه در لحظه را در سال 96 با هدف اصلاح برخی ایرادات سیستم دستی گذشته و البته بهبود قابلیت پیگیری و مرتفع شدن گلایه مندی های مردمی در مدار بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: امروز شاهد رونمایی از نوین ترین سیستم مکان یابی تاسیسات( web GIS ) در آب و فاضلاب روستایی هستیم، این سیستم علاوه بر اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری 89 درصدی روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از آب شرب

برخورداری 89 درصدی روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از آب شرب