مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1397 ساعت 15:012018-08-28اجتماعي

گزارش فارس از روستایی پلکانی بهشت گمشده توداران در بیخ گوش پایتخت+تصاویر


فارس از روستای پلکانی توداران از توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک در بیخ گوش پایتخت گزارش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، شاید بسیاری از مسافران که عازم پایتخت می شوند و یا پایتخت نشینان که فرصت را مغتنم دانسته و به شهرهای شمالی سفر می کنند نگاهشان به شهرستان آبیک در جنوب اتوبان قزوین-تهران معطوف نشود؛ شهرستانی که پس از طی کردن مسافتی از سمت اتوبان به ورودی و د      خروجی می رسیم که مسیر روستای بهجت آباد است.

 پس از عبور از کوه های در هم تنیده به روستایی می رسیم که پلکانی بوده و جاذبه های گردشگری جذاب و متنوعی دارد؛ روستایی که گویش مردم آن تات بوده و به شغل دامداری و باغداری مشغول هستند و بافت قدیمی روستا همچنان پابرجا مانده است.

ساعت حدود 9 صبح یکی از روزهای تابستان به همراه سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آبیک و یکی از مأموران یگان حفاظت این اداره از جاده قدیم آبیک- قزوین به سمت روستای توداران از توابع بخش مرکزی این شهرستان حرکت کردیم.

بعد از حدود 10 دقیقه، به سه راهی ناصرآباد رسیدیم و سپس مسیر خود را به روستای بهجت آباد ادامه دادیم که در این مسیر، جاده وضعیت مناسب و خوبی نداشت؛ از زیر پل کوچکی که اتوبان قزوین- تهران از آن رد می شود، عبور کردیم و حرکت ما همچنان استمرار داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش فارس از روستایی پلکانی بهشت گمشده توداران در بیخ گوش پایتخت+تصاویر

گزارش فارس از روستایی پلکانی بهشت گمشده توداران در بیخ گوش پایتخت+تصاویر