مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1397 ساعت 14:462018-08-27سياسي

تاکید آیت الله سبحانی بر تقویت ارتباط مسؤولان با مردم


یکی از مراجع تقلید بااشاره به ارتباط خوب امام جمعه تبریز با مردم گفت: مسؤولان باید با مردم ارتباط داشته تا مردم مشکلات خود را بی پرده با ایشان در میان بگذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله جعفر سبحانی پیش از ظهر امروز در دیدار معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، با تبریک فرارسیدن اعیاد غدیر و قربان بیان کرد: نظام اسلامی به برکت خون های پاک به اینجا رسیده است و ما نیز در برابر ایثارگران وظیفه داریم و نباید به گونه ای عمل شود که خون شهدا پایمال شود.

وی با اشاره به خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: بنیاد شهید در مسیر برطرف کردن مشکلات خانواده شهدا اقداماتی داشته است.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه باید کارها به مردم واگذار شود، خاطرنشان کرد: اینکه کشاورزی ما احیا شده مطلوب است و اگر همه دولت اینگونه عمل کند شاهد پربارتر شدن دیگر بخش ها خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه دستگیری مسؤولان از مردم امری پسندیده است و همه مسؤولان باید نسبت به این مسئله اهتمام داشته باشند، خاطرنشان کرد: همانند امام جمعه تبریز که از نزدیک با مردم دیدار دارد مسؤولان باید با مردم ارتباط داشته تا مردم مشکلات خود را بی پرده با آنها در میان بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید آیت الله سبحانی بر تقویت ارتباط مسؤولان با مردم

تاکید آیت الله سبحانی بر تقویت ارتباط مسؤولان با مردم