مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1397 ساعت 14:452018-08-27پزشكي

به روز نبودن بیمه ها در پرداخت مطالبات، داروخانه ها را با مشکل مواجه کرده است


رییس انجمن داروسازان استان کرمانشاه تاخیر بیمه ها در پرداخت مطالبات داروخانه ها را از مهم ترین مشکلات حال حاضر داروخانه های استان عنوان کرد.

- دکتر شهرام افضلی به مناسبت روز داروساز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به وجود 400 داروساز در استان، گفت: تقریبا می توان گفت هیچ دکتر داروسازی دراستان بیکار نیست و همه یا در داروخانه ها و یا در بیمارستان های استان فعال هستند.

وی به وجود 270 داروخانه در استان اشاره کرد و افزود: تعداد داروخانه ها با توجه به ضریب جمعیتی در نظر گرفته می شود که بر این اساس با 40 مجوز جدیدی که امسال برای تاسیس داروخانه می دهیم تعداد داروخانه های استان نیاز جمعیت استان را برطرف می کند.

وی خاطرنشان کرد: حدود 30 مورد از این داروخانه ها بصورت شبانه روزی فعالیت دارند که نیاز است دو دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی در آن فعالیت داشته باشند.

افضلی در ادامه به تشریح مشکلات داروسازان استان پرداخت و به روز نبودن بیمه ها در پرداخت مطالبات داروخانه ها را مهم ترین مشکلات آنها عنوان کرد و افزود: امروزه تقریبا تمام مردم برای خرید دارو از بیمه استفاده کرده و داروخانه ها بخش عمده ای از هزینه خرید دارو را از بیمه ها دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به روز نبودن بیمه ها در پرداخت مطالبات، داروخانه ها را با مشکل مواجه کرده است

به روز نبودن بیمه ها در پرداخت مطالبات، داروخانه ها را با مشکل مواجه کرده است