مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1397 ساعت 14:012018-08-27اقتصادي

همسان سازی حقوق و مزایای کارمندان متناسب با وضعیت فعلی بازار


نماینده مردم در دورود و ازنا در مجلس، بر ضرورت افزایش حقوق و مزایای حقوق بگیران و مستمری بگیران لشگری و کشوری تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید کیان پور با انتقاد از افزایش بی رویه و غیرمنطقی کالا ها به ویژه کالا های تولید داخل در بازار، گفت: متاسفانه عده ای از شرایط به وجود آمده در حال سوء استفاده و سودجویی هستند که باید برای برخورد جدی و قانونی با آنان چاره اندیشی شود.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از عدم نظارت کافی بر بازار، افزود: شواهد نشان می دهد که دولت توان کنترل بازار را ندارد و با افزایش روزانه قیمت ها قدرت خرید مردم حتی برای تامین کالا های اساسی و مایحتاج بسیار پایین آمده است که این وضعیت قشر آسیب پذیر جامعه را به لحاظ گذران زندگی به شدت تهدید می کند.

ضرورت نظارت جدی و کافی دولت بر بازاروی با تاکید مجدد بر ضرورت نظارت جدی و کافی دولت بر بازار و تلاش برای کاهش قیمت ها به ویژه قیمت کالا های اساسی، تصریح کرد: علیرغم افزایش بی رویه قیمت ها حقوق و مزایای حقوق بگیران و مستمری بگیران افزایش چندانی نداشته است و به عبارت بهتر هیچ تناسبی بین حقوق دریافتی افراد با وضعیت بازار وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسان سازی حقوق و مزایای کارمندان متناسب با وضعیت فعلی بازار

همسان سازی حقوق و مزایای کارمندان متناسب با وضعیت فعلی بازار