مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1397 ساعت 03:052018-08-26اجتماعي

آغاز توزیع کتب درسی / فروش اجباری لوازم التحریر همراه کتب، ممنوع


توزیع کتب درسی دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم نظری از ابتدای هفته در استان های سراسر کشور به جز تهران و البرز آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی هر ساله 140 میلیون جلد کتاب آموزشی در 1200 عنوان را آماده و چاپ می کند.

البته تدوین و چاپ کتب درسی از سال 90 و همزمان با تغییر نظام آموزشی 3-3-6 وارد فاز جدیدی شد و هر سال کتب درسی دو پایه تغییر و نونگاشت شدند که امسال تغییرات به پایه دوازدهم رسید و به این ترتیب پرونده تالیف کتب نونگاشت بسته شد و به گفته سرپرست این سازمان تا سال 1400 کتاب جدید التألیفی نخواهیم داشت ؛ البته سازمان پژوهش موظف است هر پنج سال یکبار یک بازنگری بر کتب داشته باشد.

سازمان پژوهش در سال 94 برای نخستین بار ثبت نام و توزیع الکترونیکی کتب درسی را به صورت آزمایشی از مقطع پیش دانشگاهی شروع کرد و بتدریج آن را به سایر پایه ها تعمیم داد.

به طوری که امسال ثبت نام کتب درسی دوره ابتدایی، پایه های یازدهم و دوازدهم فنی و حرفه ای و کاردانش، پایه های یازدهم و دوازدهم رشته معارف اسلامی و پایه های هشتم و نهم کتاب های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش آموزان استعدادهای درخشان به صورت اینترنتی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع کتب درسی / فروش اجباری لوازم التحریر همراه کتب، ممنوع

آغاز توزیع کتب درسی / فروش اجباری لوازم التحریر همراه کتب، ممنوع