مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 شهریور 1397 ساعت 13:052018-08-26اقتصادي

بخشنامه وزارت صنعت رسید/بازار آلومینیوم به وضعیت طبیعی بازمی گردد


با اصرار استان مرکزی مبنی بر قیمت گذاری منطقی آلومینیوم و تصمیم وزارت صنعت بازار این فلز به وضعیت طبیعی باز می گردد.

- استاندار مرکزی می گوید: با اصرار استان مرکزی مبنی بر قیمت گذاری منطقی آلومینیوم و تصمیم وزارت صنعت بازار این فلز به وضعیت طبیعی باز می گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال نوسانات ارزی در کشور، صنایع بیشترین خسارت را متحمل شدند به طوری که برخی برای تامین مواد اولیه خود با سدی بزرگ از قیمت ها که روزانه افزایش پیدا می کرد، مواجه شدند.

استان مرکزی یک استان کاملا صنعتی و در واقع قطب آلومینیوم کشور است، اما درست از زمان آغاز چالش های اقتصادی و نوسانات قیمت ارز، صنایع وابسته به آلومینیوم استان با چالش های جدی در حوزه تامین مواد اولیه مواجه شدند به نحوی که باید نیاز خود را با پرداخت مبالغ بیشتر تامین می کردند که این امر گاهی از توان یک تولیدکننده خارج بود و هست.

اولین گزارش درخصوص آشفتگی بازار آلومینیوم 20 تیرماه با عنوان روزگار صنایع اراکی خریدار آلومینیوم؛ حکایت آب در کوزه بر روی خروجی خبرگزاری ایسنا قرار گرفت که گویای نارضایتی صنعتگران جهت تامین آلومینیوم و قیمت بالای این فلز در بازار بود.

روزها گذشت، اما مشکلات این صنعت به قوت خود باقی بود که خبر از کشف یک انبار 2200 تنی شمش آلومینیوم به ارزش 40 میلیارد تومان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه وزارت صنعت رسید/بازار آلومینیوم به وضعیت طبیعی بازمی گردد

بخشنامه وزارت صنعت رسید/بازار آلومینیوم به وضعیت طبیعی بازمی گردد