مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 شهریور 1397 ساعت 09:552018-08-26فناوري

زنگ هشدار برای گوشی های اندرویدی به صدا درآمد


محققان فعال در حوزه امنیت سایبری به تازگی از کشف یک بدافزار خطرناک جدید خبر داده اند که به هکرها اجازه می دهد به اطلاعات گوشی های اندرویدی دسترسی پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت hackernews، با توجه به گسترش نفوذ بدافزار و جاسوس افزار که از سوی هکرها و مجرمان سایبری منتشر می شوند، پژوهشگران بسیاری در سراسر جهان به دنبال کشف بدافزارهای جدیدی هستند که ممکن است امنیت سایبری و حفاظت از حریم خصوصی و اطلاعات شخصی کاربران را به مخاطره بیاندازد.

آن ها با کشف و معرفی این بدافزارهای خطرناک درحقیقت به شرکت های توسعه دهنده نرم افزار و سیستم های عامل مربوطه هشدار می دهند که هرچه سریع تر به بررسی و انتشار به روزرسانی امنیتی و برطرف کردن آسیب پذیری های موجود بپردازند.

حالا به تازگی پژوهشگران امنیتی اعلام کرده اند که در گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید یک جاسوس افزار و بدافزار خطرناک و قدرتمند پیدا کرده اند که به هکرها و مجرمان سایبری این امکان را می دهد تا به هر آنچه مدنظرشان هست، دسترسی پیدا کنند.

بر اساس گزارشی که در همین راستا منتشر شده است، بسیاری از اپلیکیشن ها و نرم افزارهای اندرویدی توانسته اند با میزبانی از جاسوس افزار مذکور، به تاریخچه تمامی تماس های کاربران، ارسال و دریافت پیام، گالری تصاویر و ویدیوهای کارب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ هشدار برای گوشی های اندرویدی به صدا درآمد

زنگ هشدار برای گوشی های اندرویدی به صدا درآمد