مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1397 ساعت 08:012018-08-25سياسي

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان: صندوقی روحیه لطیف همراه با عزت نفس داشت


حجت الاسلام والمسلمین محمدیان در پیام تسلیتی اعلام کرد: علاوه بر دقت نظر و ظریف اندیشی و نگاه صمیمی به تصویرگری کتابهای دانش آموزی، شاهد روحیه لطیف و تعالی خواه همراه با عزت نفس و مناعت طبع و خلق و خوی زیبا گرایانه ی صادق صندوقی بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین محی الدین بهرام محمدیان رییس سابق سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی طی پیامی درگذشت صادق صندوقی تصویرگر کتاب های درسی و خالق کارت های صدآفرین و هزار آفرین را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین محمدیان آمده است: خبر درگذشت زنده یاد صادق صندوقی از هنرمندان تصویرگر کتاب های درسی و کتاب های کودکان موجب تأسف و تأثر اینجانب گردید.

من و همکارانم در نزدیک به یک دهه آشنایی و همکاری با ایشان، علاوه بر دقت نظر و ظریف اندیشی و نگاه صمیمی به تصویرگری کتابهای دانش آموزی، شاهد روحیه لطیف و تعالی خواه همراه با عزت نفس و مناعت طبع و خلق و خوی زیبا گرایانه ی او بودیم.

یقیناً مرگ او یاد او را از دل و جان دوستان، همکاران و شاگردانش نخواهد کاست و جای او در ذهن و دل ما باقی خواهد ماند.

اینجانب به نوبه خود درگذشت تأسف بار ایشان را به جامعه فرهنگی کشور به ویژه اصحاب کتاب کودک و نوجوان و همکاران سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان: صندوقی روحیه لطیف همراه با عزت نفس داشت

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان: صندوقی روحیه لطیف همراه با عزت نفس داشت