مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1397 ساعت 12:112018-08-24اجتماعي

آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور/ ترافیک پرحجم در محور هراز مسیر شمال به جنوب


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر رحمانی، با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها و محور های مواصلاتی کشور با اشاره به ترافیک در برخی محور های شمالی کشور در آخرین روز از تعطیلات، اظهار کرد: در حال حاضر و بر اساس آخرین گزارش های همکارانمان و تصاویر دوربین های نظارتی پلیس در جاده های کشور، شاهد ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور کرج چالوس از ابتدای این محور تا کیلومتر 7 آن هستیم.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: این در حالی است که ترافیک خودرو ها در طول محور کرج چالوس پرحجم بوده و این شرایط در مسیر بازگشت یعنی در مسیر شمال به جنوب این محور نیز گزارش شده است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی محور هراز نیز افزود: در محور هراز و در مسیر شمال به جنوب این محور شاهد ترافیک پرحجم هستیم و ترافیک عبوری در محدوده نارنجستان در این مسیر به صورت نیمه سنگین در جریان است.

رحمانی با بیان اینکه در جاده چالوس و در محدوده پل زنگوله و هزارچم مه گرفتگی و کاهش دید رانندگان گزارش شده است خاطرنشان کرد: علاوه بر این محور، در محور های نهبندان به زابل و نهبندان به زاهدان در استان سیستان و بلوچستان نیز کاهش دید رانندگان به دلیل گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور/ ترافیک پرحجم در محور هراز مسیر شمال به جنوب

آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور/ ترافیک پرحجم در محور هراز مسیر شمال به جنوب