مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1397 ساعت 08:352018-08-24بين الملل

رژیم صهیونیستی توانایی مقابله با ملت فلسطین را ندارد


یک کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان این که رژیم صهیونیستی نتوانسته از رهگذر نظامی ملت فلسطین را وادار به تسلیم کند، به همین دلیل از مصر در خواست کرده تا برای آتش بس وساطت کند، - گفت: انتفاضه بازگشت موجب فرسایش ارتش رژیم صهیونیستی شده  و این  رژیم نشان داده توانایی مقابله با ملت فلسین را ندارد.

حسن هانی زاده در گفت وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: آتش بسی که اخیرا بین جنبش های مبارز فلسطینی و رژیم صهیونیستی با وساطت مصر صورت گرفته، یک آتش بس کاملا ناپایدار و براساس درخواست رژیم صهیونیستی از مصر برای پایان دادن انتفاضه بازگشت است.

وی تصریح کرد: با توجه به این که حدود سه ماه از آغاز انتفاضه بازگشت می گذرد، موجب فرسایش ارتش رژیم صهیونیستی شده و حتی رزمندگان فلسطینی با استفاده از ابزارهای ساده در واقع ضربه های مهلکی بر پیکره اقتصادی رژیم صهیونیستی وارد کردند، همچنین حمله به مراکز نظامی با استفاده از ابزارهای دستی و حمله به مزارع یهودیان شهرک نشین موجب شده رژیم صهیونیستی نتواند با مبارزان فلسطینی مقابله کند.

این کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: در طول هفته های گذشته رژیم صهیونیستی با بمباران مناطق مسکونی غزه سعی کرد نوعی دهشت افکنی و وحشت میان ساکنان نوار غزه ایجاد کند اما اخیرا پیامی از سوی رژیم صهیونیستی به مصر ارسال و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی توانایی مقابله با ملت فلسطین را ندارد

رژیم صهیونیستی توانایی مقابله با ملت فلسطین را ندارد