مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 شهریور 1397 ساعت 18:062018-08-23سياسي

اختصاص اعتبار 21 هزار میلیاردی دولت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: کمیته امداد بر اساس وظایف محوله در بخش های مختلف فعالیت دارد و در راستای ایجاد اشتغال بین مددجویان میزان 21 هزار میلیارد ریال اعتبار از سوی دولت اختصاص داده شد.

- رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: کمیته امداد بر اساس وظایف محوله در بخش های مختلف فعالیت دارد و در راستای ایجاد اشتغال بین مددجویان میزان 21 هزار میلیارد ریال اعتبار از سوی دولت اختصاص داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، پرویز فتاح بعد از ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت خانواده های تحت پوشش حمایت های کمیته امداد در این شهرستان که با حضور نوروزی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و مسؤولان شهری همراه بود، اظهار کرد: کمیته امداد بر اساس وظایف محوله در بخش های مختلف فعالیت دارد و در راستای ایجاد اشتغال بین مددجویان میزان 21 هزار میلیارد ریال اختصاص داده شد.

وی با اعلام اینکه این اعتبار از سوی دولت برای سال جاری برای ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد لحاظ شده است، افزود: با این تسهیلات برای 135 هزار نفر پرونده اشتغال ایجاد می شود و شرایط کار و شغل حدود 200 هزار مددجوی زیرپوشش مهیا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار 21 هزار میلیاردی دولت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد

اختصاص اعتبار 21 هزار میلیاردی دولت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد