مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1397 ساعت 17:262018-08-22اقتصادي

ثبت 600 واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی رازی شیراز


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان گفت: این شهرک اولین و بزرگ ترین شیمی پارک تخصصی کشور است و در حال حاضر 600 واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی در آن به ثبت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، محمدجواد بگی عصر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان شهرضا با بیان این که شهرک صنعتی رازی یک هزار و 500 هکتار مساحت دارد که در حال حاضر 980 هکتار آن عملیاتی شده است، اظهار کرد: شهرک صنعتی رازی در ابتدا با 87 هکتار شروع به فعالیت کرد و در 10 سال گذشته فازهای توسعه ای آن با مساحت یک هزار و 400 هکتار به این شهرک صنعتی اضافه شدند.

وی با اشاره به پیشینه 30 ساله این شهرک صنعتی، گفت: شهرک صنعتی رازی اولین و بزرگ ترین شیمی پارک تخصصی کشور است و در حال حاضر 600 واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی در این شهرک صنعتی به ثبت رسیده که 303 واحد آن با اشتغالی بالغ بر 6 هزار و 500 نفر به صورت مستقیم در حال فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان با بیان این که این شهرک با مساحت حدود یک هزار و 500 هکتار به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی منطقه جنوب استان اصفهان به شمار می رود، خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی رازی، محور توسعه اقتصادی جنوب استان اصفهان و مکانی مناسب برای سرمایه گذاری صنعتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 600 واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی رازی شیراز

ثبت 600 واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی رازی شیراز