مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1397 ساعت 09:062018-08-22سياسي

لزوم برخورد قاطع قوه قضاییه با مفسدین اقتصادی


امام جمعه موقت خرم آباد ضمن تاکید بر رسیدگی هرچه سریع قوه قضاییه به پرونده مفسدین اقتصادی، گفت: انتظار می رود شدیدترین مجازات برای افراد مفسد در هر جایگاه و منصبی اعمال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام بهروز شمسی فر صبح امروز در خطبه های نماز عید قربان این شهرستان اظهار کرد: یکی از مصادیق تقوا و بندگی کمک کردن و دستگیری از  نیازمندان است.

وی خاطرنشان کرد: امام صادق(ع) فرمودند که هر کسی مومنی را شاد سازد خداوند متعال او را در قیامت شادمان می سازد و هر کسی که اندوهی از دل مومنی بردارد خداوند اندوه را در روز آخرت از او برمی دارد.

امام جمعه موقت خرم آباد با تاکید براینکه قربانی کردن در روز عید قربان برکت و روزی را گسترده می سازد، افزود: در آیات قرآن نیز ذکرشده که هر کس به خداوند قرض نیکویی دهد خداوند متعال نیز چندین برابر آن را به او باز می گرداند.

شمسی فر بیان داشت: امسال همان گونه که در پیام مقام معظم رهبری به حجاج بیت الله الحرام به خوبی تبیین شد  اغلب اتفاقات و کشتارها در جهان اسلام و کشور مسلمانان روی می دهد و ردپای آمریکا و آل سعود بر پشت پرده تمامی این جریانات دیده می شود.

وی با بیان اینکه آمریکا با اعمال تحریم و حمایت از توطئه های دیگر کشورها همواره درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است، گفت: آمریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برخورد قاطع قوه قضاییه با مفسدین اقتصادی

لزوم برخورد قاطع قوه قضاییه با مفسدین اقتصادی