مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1397 ساعت 08:512018-08-22بين الملل

اعتراف مقام سابق ناتو درباره رابطه اسراییل با جبهه النصره در سوریه


یکی از مسئولان بلند پایه سابق سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) از رابطه اسراییل با جبهه النصره و ارتباط ترکیه با این گروه وهابی صهیونیستی پرده برداشت.

- یکی از مسئولان بلند پایه سابق سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) از رابطه اسراییل با جبهه النصره و ارتباط ترکیه با این گروه وهابی صهیونیستی پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یکی از مسئولان بلند پایه سابق سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) از رابطه اسراییل با جبهه النصره و ارتباط ترکیه با این گروه وهابی صهیونیستی پرده برداشت.

ژنرال پیتر پاول رییس سابق کمیته نظامی ناتو اعتراف کرد اسراییل از یکی از خطرناک ترین و افراطی ترین گروه های تروریستی در سوریه یعنی (جبهه النصره) حمایت های مختلفی کرده است.

این مقام سابق ناتو تاکید کرد مقامات اسراییل کمک های مختلفی به گروه تروریستی جبهه النصره (شاخه القاعده در سوریه) کرده اند، چون این گروه هیچ خطری برای اسراییل نداشت و اقدامات تروریستی این گروه فقط بر ضد سوریه انجام می گرفت.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) ژنرال پیتر پاول به رسانه های جمهوری چک گفت: رابطه میان اسراییل و جبهه النصره که در فهرست تروریستی سازمان های بین المللی قرار دارد، بر روابط ناتو با اسراییل تاثیری نداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف مقام سابق ناتو درباره رابطه اسراییل با جبهه النصره در سوریه

اعتراف مقام سابق ناتو درباره رابطه اسراییل با جبهه النصره در سوریه