مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1397 ساعت 03:212018-08-21دانش

طرح جذب سرباز ماهر در وزارت علوم


مدیرکل دفتر ارتباط صنعت و دانشگاه وزارت علوم از برنامه این وزارتخانه برای جذب 700 نفر از فارغ التحصیلان نخبه و ارائه امتیازات پژوهشی برای این افراد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، دکتر محمد سعید سیف ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح برای دانشجویان فارغ التحصیل نخبه امتیازات خدمتی مناسب و مطلوبی در نظر گرفته است و امسال نیز بر اساس توافق های ایجاد شده، 300 نفر از این افراد به صورت سرباز آزمایشگاه، 300 نفر به صورت سرباز محقق (دستیار پژوهشی) و یکصد نفر دیگر به صورت سرباز مربی در وزارت علوم جذب می شوند.

وی در ادامه افزود: تعداد 700 نفر مشمول طرح فوق در اختیار وزارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای اقدامات پژوهشی قرار می گیرند و هم اکنون در حال برنامه ریزی و تصویب آیین نامه چگونگی و شرایط جذب این افراد هستیم.

مدیرکل دفتر ارتباط صنعت و دانشگاه وزارت علوم همچنین خاطر نشان کرد: جذب طرح سرباز ماهر نخستین بار است که در وزارت علوم اجرایی خواهد شد و یقینا امتیازاتی برای این افراد همچون سابقه پژوهشی ارزشمند در نظر خواهیم گرفت.

وی یادآور شد: با اجرای طرح فوق، سرباز ماهرها در مراکزی کار خواهند کرد که فعالیتهای پژوهشی چشمگیری برای کشور انجام می دهند و امیدوارم در سال های آتی شاهد افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جذب سرباز ماهر در وزارت علوم

طرح جذب سرباز ماهر در وزارت علوم