مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1397 ساعت 03:202018-08-21فناوري

دستاوردهای یک ساله جوان ترین وزیر کابینه


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با یک ساله شدن حضور خود در این جایگاه وعده داد که گزارشی از دستاوردهای یک ساله ی دولت در این حوزه را ارائه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک سال از زمانی که محمدجواد آذری جهرمی مسوولیت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را برعهده گرفت، می گذرد و او اکنون با اشاره به یک ساله شدن وزارت خود، وعده داده است که در هفته جاری، گزارشی از دستاوردهای یکساله دولت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات را ارائه کند.

به این بهانه مرور مختصری داریم بر برخی از مهمترین اتفاقاتی که طی این یک سال در این حوزه رخداده است.

محمدجواد آذری جهرمی، متولد سال 1360 شهرستان جهرم است و حالا جوان ترین عضو کابینه ی دولت دکتر روحانی در دولت دوازدهم است.

وی مدتی مدیریت شرکت ارتباطات زیرساخت را برعهده داشته و به زعم کارشناسان توانست تدابیر کارشناسانه برای رفع مشکلات بنیادی ارتباطی، شفاف سازی در بخش اینترنت، بهبود ارتباط شرکت زیرساخت با ارائه دهنده های اینترنت داخلی، افزایش قراردادها و تبادلات خارجی شرکت زیرساخت و حمایت از استارتاپ ها و کارآفرینان در این حوزه داشته باشد.

شاید بتوان گفت افزایش سرعت اینترنت، یکی دیگر از دستاوردهای اجرایی او در زمان فعالیتش در شرکت زیرساخت باشد؛ به طوریکه پهنای باند اینترنت از 624 گیگابیت بر ثانیه در آغاز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای یک ساله جوان ترین وزیر کابینه

دستاوردهای یک ساله جوان ترین وزیر کابینه