مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 14:562018-08-21اقتصادي

هزینه 500 میلیارد تومانی برای راه اندازی سامانه های مبارزه با قاچاق


رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه مجموعاً 500 میلیارد تومان برای سامانه های مبارزه با قاچاق هزینه شده است، از کشف 11 هزار میلیارد تومان این ستاد در دوسال گذشته خبر داد.

- در نشست خبری رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مطرح شدهزینه 500 میلیارد تومانی برای راه اندازی سامانه های مبارزه با قاچاق رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه مجموعاً 500 میلیارد تومان برای سامانه های مبارزه با قاچاق هزینه شده است، از کشف 11 هزار میلیارد تومان این ستاد در دوسال گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، علی مؤیدی خرم آبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: اصحاب رسانه بهترین همکاران در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز هستند و هیچ گاه نشستن در جمع خبرنگاران را برای خودمان سخت نمی دانیم بلکه بهترین لحظه است.

وی ادامه داد: قاچاق کالا و ارز در منطقه یک پدیده خاص کشور ما بوده و متأسفانه ایران با یک ابر چالشی به نام قاچاق روبروست که بخشی از عوامل داخلی و بخشی برون مرزی هستند.

رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان کرد: بخشی از قاچاق به دلیل سلسله جنگ هایی است که دشمنان برای مبارزه با نظام جمهوری اسلامی انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 500 میلیارد تومانی برای راه اندازی سامانه های مبارزه با قاچاق

هزینه 500 میلیارد تومانی برای راه اندازی سامانه های مبارزه با قاچاق