مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 14:202018-08-21سياسي

از ترویج بازی های بومی تا حمایت از کالای ایرانی در جشنواره اسباب بازی


نمایشگاه تخصصی چهارمین جشنواره ملی اسباب بازی قرار است با هدف تحقق شعار سال در حمایت از کالای ایرانی به معرفی دستاوردهای اسباب بازی ایرانی بپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی کانون، محسن حموله -دبیر چهارمین جشنواره ملی اسباب بازی- در نخستین نشست برنامه ریزی و هماهنگی با سازمان ها و نهادهای مرتبط با حوزه اسباب بازی در این جشنواره ملی یکی از راه های تحقق این هدف را حمایت از کالای ایرانی از طریق ساماندهی صنعت اسباب بازی بیان کرد.

مدیرکل سرگرمی های سازنده کانون افزود: کمیته های این جشنواره از راه های مختلف در حال برنامه ریزی برای تحقق این مهم هستند و این ساماندهی از طریق کمیته های نمایشگاه تخصصی، نمایشگاه سازمان ها و نهادهای مرتبط دولتی و مردم نهاد در معرفی فعالیت بازی و اسباب بازی، ایجاد زمینه ارتباط موثر میان طراحان، تولیدکنندگان، پخش کنندگان، سرمایه گذاران و همه دست اندرکاران موثر در صنعت اسباب بازی صورت می گیرد.

حموله گفت: کمیته علمی که مسئول برگزاری نشست ها، کارگاه ها و همایش های علمی است سعی دارد به ساماندهی از طریق شناسایی و رفع خلاهای موجود کمک کند.

وی تصریح کرد: کانون با همکاری سازمان بهزیستی کشور، هلال احمر و صدا و سیما قرار است برنامه هایی را برای مخاطبان در سراسر کشور همراه با فعالیت های بازی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ترویج بازی های بومی تا حمایت از کالای ایرانی در جشنواره اسباب بازی

از ترویج بازی های بومی تا حمایت از کالای ایرانی در جشنواره اسباب بازی