مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 14:052018-08-21اقتصادي

بودجه تخصیصی توسعه بخش کشاورزی کافی نیست


رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: بودجه ای که برای توسعه بخش کشاورزی تخصیص می یابد کافی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدعلی کیخا امروز (سه شنبه) در مراسم واگذاری امتیاز و انتقال دانش فنی تولید و تکثیر بذر ارقام اصلاح شده محصولات کشاورزی به بخش خصوصی که در موسسه تحقیقات تهیه و اصلاح نهال و بذر واقع برگزار شد؛ اظهار کرد: هر چند طی چند دهه گذشته کشور ما در بخش کشاورزی گام های رو به جلویی برداشته ولی هنوز به مفهوم واقعی توسعه در این بخش دست نیافته ایم.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم در زمینه توسعه در بخش کشاورزی با برخی کشورها همطراز شویم باید به پژوهش و تحقیق در این بخش بیشتر اهمیت دهیم.

کیخا توضیح داد: بدون شک بدون اقدامات پژوهشی و تحقیقاتی در هیچ حوزه ای نمی توان اهداف پیش بینی شده را آن طور که باید و شاید محقق کرد.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه برای توسعه بخش کشاورزی کمبود زمین نداریم؛ ابراز کرد: امروز اراضی کافی برای توسعه کشاورزی وجود دارد اما هنوز به تحقیقات توسعه ای آن طور که باید و شاید پرداخته نمی شود.

کیخا در بخش دیگری از صحبت های خود به کمبود اعتبارات بخش توسعه ای کشاورزی اشاره کرد و گفت: بودجه ای که امروز به توسعه بخش کشاورزی تخصیص داده می شود کافی نیست بنابراین باید از سوی دولت و سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه تخصیصی توسعه بخش کشاورزی کافی نیست

بودجه تخصیصی توسعه بخش کشاورزی کافی نیست