مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 13:452018-08-21اقتصادي

سهمیه کالای همراه مسافر ارس کاهش نمی یابد


سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: سهمیه کالای همراه مسافر ارس کاهش نخواهد داشت؛ چراکه سهمیه نیم سال اول نیز مصرف نشده است و این سهمیه نیز به طور کامل به سهمیه نیم سال دوم اضافه خواهد شد تا بازار ارس با مشکل خاصی در سال 97 مواجه نشود.

- سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس: سهمیه کالای همراه مسافر ارس کاهش نمی یابد سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: سهمیه کالای همراه مسافر ارس کاهش نخواهد داشت؛ چراکه سهمیه نیم سال اول نیز مصرف نشده است و این سهمیه نیز به طور کامل به سهمیه نیم سال دوم اضافه خواهد شد تا بازار ارس با مشکل خاصی در سال 97 مواجه نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احد نصرتی گفت: سهمیه نیم سال دوم منطقه آزاد ارس برای کالای مسافر حداکثر تا اواسط شهریورماه تعیین و اعلام خواهد شد.

وی در خصوص نگرانی هایی در زمینه لیست کالاهای ممنوعه وارداتی، افزود: مقرر شده تا کالاهای ممنوعه وارداتی نیز در هیات دولت مورد بررسی مجدد قرار گیرد و اصناف شاغل در ارس بتوانند با ارز آزاد اقلام مورد نیاز خود را وارد کنند.

وی با بیان این که در زمینه کالای همراه مسافر و اقتصاد فروشگاهی ارس هیچ گونه عقب نشینی نخواهیم داشت، تصریح کرد: تاکید مدیرعامل منطقه آزاد ارس، بر رفع مشکلات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه کالای همراه مسافر ارس کاهش نمی یابد

سهمیه کالای همراه مسافر ارس کاهش نمی یابد