مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 13:102018-08-21سياسي

منطقه آزاد تجاری قصرشیرین فرصت خوبی برای جذب سرمایه گذاران است


نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعیین تکلیف منطقه آزاد تجاری قصرشیرین طی دو هفته آینده در مجلس، از این منطقه به عنوان فرصتی مناسب برای توسعه سرمایه گذاری در استان یاد کرد.

- "منطقه آزاد تجاری قصرشیرین" فرصت خوبی برای جذب سرمایه گذاران است نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعیین تکلیف منطقه آزاد تجاری قصرشیرین طی دو هفته آینده در مجلس، از این منطقه به عنوان فرصتی مناسب برای توسعه سرمایه گذاری در استان یاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، فرهاد تجری در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه که امروز (30 مرداد) برگزار شد، اظهار کرد: منطقه آزاد تجاری قصرشیرین طی یک تا دو هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد و باید با سرعت پیگیر اجرای کارهای آن باشیم.

وی از منطقه آزاد تجاری قصرشیرین به عنوان فرصتی مناسب برای توسعه سرمایه گذاری در استان یاد کرد که باید هرچه زودتر امکانات و زیرساخت ها برای حضور سرمایه گذاران در این منطقه فراهم شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت دیگر مانند گذشته امکان سرمایه گذاری در پروژه ها را ندارد و باید سراغ بخش خصوصی برویم، خاطرنشان کرد: نمونه طرح های دولتی که در کرمانشاه به دلیل مشکلات به نتیجه نرسیده پالایشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد تجاری قصرشیرین فرصت خوبی برای جذب سرمایه گذاران است

منطقه آزاد تجاری قصرشیرین فرصت خوبی برای جذب سرمایه گذاران است