مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 13:002018-08-21حوادث

افشای راز «همسرکشی» عضو سابق شورای شهر


یکی از اعضای سابق شورای شهر ورامین که طی جنایتی هولناک همسر دومش را با خودرو زیر گرفته و به قتل رسانده است، در دادگاه مدعی شد حاضر است 600 میلیون تومان به عنوان دیه او بپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: این متهم صبح دوشنبه در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و چند تن از فرزندانش از قصاص پدر گذشتند.

این جنایت خرداد پارسال به دنبال مرگ مشکوک همسر دوم متهم اتفاق افتاد و در نخستین مرحله تحقیقات به نظر می رسید این زن جوان به طور اتفاقی در یک سانحه رانندگی در یکی از خیابان های ورامین جان باخته است اما وقتی کارآگاهان جنایی به بررسی دوربین های مداربسته آن خیابان پرداختند تا شماره پلاک خودرو را شناسایی کنند دریافتند که این خودرو شباهت زیادی به خودروی شوهر این زن دارد.

بنابراین در بررسی های بیشتر دریافتند راننده فراری خودروی شوهر این زن است.

مجید، عضو شورای شهر ورامین به اتهام قتل عمد همسرش دستگیر شد و در نخستین بازجویی ها منکر این اتهام شد اما طولی نکشید که راز جنایتش را فاش کرد و گفت: چند وقتی بود که با همسر دومم اختلاف داشتم تا این که تصمیم گرفتم برای انتقام جویی ضربه ای به او بزنم می خواستم فقط پایش بشکند اما وقتی پشت فرمان نشستم او را با خودرو زیر گرفتم که در دم جان باخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای راز «همسرکشی» عضو سابق شورای شهر

افشای راز «همسرکشی» عضو سابق شورای شهر