مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 12:452018-08-21دانش

ظرفیت عظیم اساتید باید به شتاب تحولات انقلابی کمک کند


رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد گفت: واحد های دانشگاهی برای تحقق اهداف انقلاب در دانشگاه، باید در تصمیم گیری ها ملاحظه های غیرانقلابی را کنار بگذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر هاشمی رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد در جمع مسئولان کانون های بسیج اساتید استان مرکزی که در واحد اراک برگزار شد، گفت: ظرفیت عظیم اساتید در استان باید به شتاب تحولات انقلابی در دانشگاه کمک کنند.

وی در ادامه افزود: مسئولان واحدهای دانشگاهی برای تحقق اهداف انقلاب در دانشگاه باید ملاحظه های غیرانقلابی را در تصمیم سازی و تصمیم گیری کنار بگذارند و از خرد جمعی نهادهای انقلابی بهره ببرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه آزاد، دکتر هاشمی ضمن گلایه از اینکه برخی از مسئولان به حرکت های انقلابی انگ تندروی می زنند و نیرو های مومن و حزب الهی را تندرو معرفی می کنند، گفت: این حرف ها عین اهداف نظام سلطه است و این روحیه استکباری و سازشکارانه که نمی تواند نیروهای انقلابی را تحمل کند، در دانشگاه آزاد اسلامی جایی ندارد.

رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد در پایان گفت: سیر تکوینی اقشار مختلف بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون بیانگر حضور در عرصه های نیاز انقلاب و نظام است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت عظیم اساتید باید به شتاب تحولات انقلابی کمک کند

ظرفیت عظیم اساتید باید به شتاب تحولات انقلابی کمک کند