مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 10:152018-08-21اقتصادي

نوسانات ارزی شرکت های دولتی را از ورشکستگی فراری داد


نایب رییس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به طرح های توسعه واحدهای تولیدی و پرداخت بخشی از خرید ماشین آلات و تجهیزات،گفت: افزایش نرخ ارز و مطالبه مابه التفاوت آن از سوی بانک ها، - اقتصادی بودن این قبیل طرح های توسعه را از بین برده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا و به نقل از اتاق بازرگانی اصفهان، مجتبی ملااحمدی در پنجمین جلسه کمیسیون صنایع اتاق، با اشاره به تلاطم بازار ارز، اظهار کرد: از بازار 50 میلیارد دلاری ارز، دولت 30 میلیارد دلار را صرف هزینه های جاری و با 20 میلیارد دلار بقیه را جبران ورشکستگی بنگاه های اقتصادی دولتی از جمله شستا می کند، بنابراین نوسانات ارزی بهترین فرصت برای شرکت های دولتی برای فرار از ورشکستگی بود.

وی واحدهای تولیدی را سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی توصیف کرد و گفت: در هنگام جنگ نباید به سربازان فشار وارد کرد و اگر نتوانستند بیمه تامین اجتماعی را تا مدتی پرداخت کنند نباید جریمه شوند.

نایب رییس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان از افزایش نرخ بیکاری در ماه های آینده خبر داد و گفت: افزایش یک باره نرخ دلار باعث دشواری ترخیص کالا از گمرک و افزایش هزینه تولید شده است که به هیچ عنوان برای واحدهای تولیدی مقرون به صرفه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسانات ارزی شرکت های دولتی را از ورشکستگی فراری داد

نوسانات ارزی شرکت های دولتی را از ورشکستگی فراری داد