مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 10:062018-08-21دانش

شهریه دانشجویان شبانه طبق روال هرسال افزایش می یابد


شورای صنفی دانشگاه فردوسی در اطلاعیه ای در خصوص افزایش ناگهانی شهریه های نوبت دوم اعلام کرد: این موضوع صحت ندارد و افزایش شهریه طبق روال هرساله صورت می گیرد.

- شهریه دانشجویان شبانه فردوسی مشهد طبق روال هرسال افزایش می یابد شورای صنفی دانشگاه فردوسی در اطلاعیه ای در خصوص افزایش ناگهانی شهریه های نوبت دوم اعلام کرد: این موضوع صحت ندارد و افزایش شهریه طبق روال هرساله صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، دانشجویان شبانه دانشگاه فردوسی مشهد از چند روز گذشته در فضای مجازی با اعلام افزایش هزینه های تحصیلی و خوابگاه این دانشگاه اعتراض خود را به این موضوع نشان دادند و از این مسئله گلایه کردند؛ اما شورای صنفی این دانشگاه روز گذشته با پیگری این مسئله ضمن رد این موضوع، اطلاعیه ای را صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شح زیر است: باسلام، پیرو صحبت های مطرح شده در خصوص افزایش ناگهانی شهریه های نوبت دوم؛ شورای صنفی دانشجویان دانشگاه فردوسی پیگیر این موضوع از مسئولان مربوطه شد که بنا به اعلام معاون آموزشی دانشگاه فردوسی این موضوعات صحت نداشته و افزایش شهریه طبق روال هرساله صورت گرفته و در امسال 25 درصد افزایش در دوره های کارشناسی، 10 درصد در کارشناسی ارشد و دکتری و پردیس دانشگاه بدون افزایش شهریه اعمال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریه دانشجویان شبانه طبق روال هرسال افزایش می یابد

شهریه دانشجویان شبانه طبق روال هرسال افزایش می یابد