مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 09:112018-08-21اقتصادي

چرا دلار مشهد ارزان تر است؟


«دلار مشهد» مدت زیادی نیست که در ادبیات ارزی دلالان جا خوش کرده، اما در همین مدت کم موجب شده دلالی بی سابقه ای در مشهد رونق بگیرد.

- دلار مشهد مدت زیادی نیست که در ادبیات ارزی دلالان جا خوش کرده، اما در همین مدت کم موجب شده دلالی بی سابقه ای در مشهد رونق بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دلار مشهد مدت زیادی نیست که در ادبیات ارزی دلالان جا خوش کرده، اما در همین مدت کم موجب شده دلالی بی سابقه ای در مشهد رونق بگیرد.

مشاهدات میدانی در بازار اصلی دلالان مشهدی نشان می دهد شور و شوق برای خرید و فروش ارز به حدی بالا رفته که حتی آبمیوه فروشی ها و مغازه های اطراف آن هم به ارزفروشی رو آورده اند.

بازار دلالان ارز مشهد در کوچه 28 خیابان امام خمینی قرار دارد؛ اینجا آنقدر شلوغ است که ناآشنا ها فکر می کردند تجمع اعتراض آمیز یا درگیری پراکنده ای است، اما فریاد دلار، دلار همه چیز را به آدم می فهماند.

دلالان خرد حتی در خیابان از مسافران تاکسی های عبوری درباره اینکه آیا دلار می خواهند یا نه سوال می پرسند.

دلالان با سابقه تر عبارات عجیبی به کار می برند که فقط فعالان این حوزه معنی آن را می فهمند؛ یک دلال در بلندایی ایستاده و فریاد می زند: 10 هزار تا با پوز می دهم 40! فریاد های وی، معرکه ای به راه می اندازد و دور وی شلوغ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا دلار مشهد ارزان تر است؟

چرا دلار مشهد ارزان تر است؟